Θέμα: Έπιστήμη - Θεωρία τής γνώσης


 

Γνωσιολογία:


Περίληψη έκθέσεως:


«Σύμφωνα μέ τή θεωρία τής γνώσης τού 'Αριστοτέλη, δύο είναι τά κριτήρια τής διάκρισης τού νού σέ θεωρητικό καί πρακτικό, καθώς καί τής γνώσης σέ θεωρητική καί πρακτική. 'Ιδού ή πραγματικότητα...».


🔹«'Η γνώση ώς ένα σύνολο άπό άναπαραστάσεις, οί όποίες έχουν γεννηθεί στό έσωτερικό τής συνείδησης, καί οί όποίες έχουν συγκριθεί καί συνδεθεί μεταξύ τους. 

Οί αναπαραστάσεις σχηματίζονται άπό τήν ένεργοποίηση τών δύο γνωστικών δυνάμεων τής άνθρώπινης συνείδησης. Τής αίσθητικότητας καί τού νού ή λόγου. Οί δύο γνωστικές δυνάμεις οίκειοποιούνται τίς ίδιότητες τών άντικειμένων, κι’ έτσι μεταφέρουν στό έσωτερικό τής συνείδησης πληροφορίες σχετικά μ’ αύτά. Τό σύνολο τών πληροφοριών, πού άποκτούμε άπό τήν δραστηριοποίηση τών γνωστικών δυνάμεων τής συνείδησής μας, αύτό θεωρείται γνώση.


Οί άνθρώπινες αίσθήσεις είναι τό σημείο έκκίνησης όποιασδήποτε μορφής γνώσης. Διότι κάθε πληροφορία είναι ίκανή νά προκαλέσει πνευματική δραστηριότητα στά αίσθητήρια πού είσέρχονται στό σώμα μέσω τών άνθρωπίνων όργάνων, όπως τών ματιών, τών αυτιών, τής οσμής κλπ».


                                (Voucatios the Pelasgian)


👉 «Πολυεθνοτικές Κοινωνίες τών Κρατών, Άφυπνιστείτε γιά νά μπορέσετε νά έπανέλθετε στήν Φυσιολογική Πραγματικότητα τής Νοημοσύνης σας»

«ό νοών νοείτω καί ούαί τώ άνοήτω»

Σχόλια

Probationer

Γνωσιολογία: Έγκλήματα τής προλεταριακής δυστοπικής παγκοσμιοποίησης

Θέμα: Έλληνικός Πολιτισμός