Θέμα: Τηλεοπτικές διαφημιστικές έκπομπές
Γνωσιολογία: Περίληψη 'Εκθέσεως: «Τηλεοπτικές έκπομπές, όπως τό Survivor καί ή farma δημιουργούνται άπό έμπορικούς 'Ιθύνοντες μέ άπότερο σκοπό τήν άνακατεύθυνση τής άνθρώπινης νοημοσύνης, μέ στόχο τήν διαφήμιση. 'Ιδού ή πραγματικότητα...». «Έκπομπές μέ τηλεοπτικά παιχνίδια άπό έμπορικούς 'Ιθύνοντες έχουν άπότερο σκοπό άμεσο δόλο τήν άνακατεύθυνση τής άνθρώπινης νοημοσύνης, μέ στόχο τήν διαφήμιση. Οί μετέχοντες σέ αύτά τά άνακατευθυνόμενα τηλεπαιχνίδια, είναι άτομα τά όποία κυκλοφορούν ύπό διαφόρων μορφών καί έκφάνσεων, κυρίως δέν έχουν τό γνώθι σαυτόν, καί μέσω αύτών τών τηλεοπτικών έκπομπών έπιδιώκουν μέ άμεσο δόλο τήν κατοχύρωση τής άτομικής ή έπαγγελματικής άμφισβητούμενης ύπαρξή τους. (Voucatios the Pelasgian) «Πολυεθνοτικές Κοινωνίες, Άφυπνιστείτε γιά νά μπορέσετε νά έπανέλθεται στήν Φυσιολογική Πραγματικότητα τής Νοημοσύνης σας» «ό νοών νοείτω καί ούαί τώ άνοήτω»